slagt

Igår hade jag tjejerna över för lite vin o annat..
Hanna gjorde en asgod drink, mmm måste göras oftare, så himla god :D
Vår kväll avslutades på slagt? haha guh nu minns jag vf jag inte varit där på så länge :P
jag va fan gammal, hua..
haha men hade kul för d :)
Taxi gubben va nog d mest creapy på hela kvällen.. haha

Sov gott inatt o vaknade av klockan 12
då va d dax o gå upp för vi skulle äta vår söndags brunch :D
så sattans gott, detta va den godaste hittills :D
Gustav Adolf
dem hade allt :D mumma

Nu har jag städat upp, för fy fasiken va vi lyckades stöka till d igår.. :/

En söt tjej råkade välta ut ett helt glas med rödvin, min stackars ko blev röd,  nu e han lite lätt rosa, men tycker vi lyckades få bort d mesta, sånna smällar man får ta när man har förfesten, även fast d suger som fean haha
Idag när jag städa märlte jag dock att d va inte bara matt o golv som fått i sig vin, utan hela min tv va full av vinstänk o väggen bakom, fattar inte hur d lyckades bli sånt stänk haha..
hoppas d går bort på väggen, jäkla rödvin e ju d värsta..

nu är här iallafall helt fint o fräscht igen o även jag :D hihi

snart börjar greys repris, missa ju d i onsdes..

Mysiga söndag , älskar våra brunchar :D

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Vera

Härligt med brunch. Vilket ställe var ni på?

2010-03-21 @ 18:38:09
URL: http://veroniique.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vilke ställe var ni på??har aldrig varit på brunch..kram

2010-03-21 @ 20:29:49
URL: http://alexandraljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0