betalt

Såå nu är Filippinerna oxå betalat :) känns jäkligt bra..
Måste berätta en gullig sak..
Vi har ju träffat Ramesh nu ett antal gånger (han som hjälper oss med resan)
Jag ringer honom nu på förmiddan o säger att vi satte in pengarna igår så han kan hålla koll så dem kommer in.
När vi ska avsluta samtalet säger han, Johanna jag måste säga en sak till dig. Jag blev lite smått orolig ddär haha
Han sa - Johanna när jag pratar me dig i telefon o träffar dig när du kommer in här till mig så är du en så himla glad tjej. Men sist ni va här så va du inte samma, vill inte bli för personlig men hoppas d inte har hänt något o att d blir bra snart. Det är inte ofta man ser männsikor som dig Johanna, som är sådär glada o uppåt.
Hur glad blir man inte då? asså så gulligt att han lagt märke till d :) haha
Jag föklarade för honom att jag va fruktansvärt trött den dagen. hade haft massa kaos på jobb o så :)
Blev iallafall jätteglad för att d e så man ser på mig :)

Har rensat bland alla papper som så himla snabbt byggs upp till en mega hög, rensat lite i byrån, varit ute o gått i en timme. Fan jag har d bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0