Britishairways

Har skaffat ett bonus kort där idag, så jag kan få poäng för alla flygningarna som vi ska göra..
Vem vet kanske lyckas skrapa ihop till en liten semester sen till sommaren :P haha

Ska snart bege mig till Sussilussie som har denna tisdagskvällen :D
Nästa tisdag börjar äntligen desperate igen.... :D jag kommer kunna se den, men missar däremot greys :( fy va jag böla d senaste avsnittet... hoppas jag kan se repsiren där..
Iallafall ska bli så mysigt att desperate börjar igen, d hör ju liksom till våra tisdag kvällar :D

Så mysigt jag har d här hemma, älskar o va hemma.. :)
Känner mig frusen hela tiden, o hur skönt e d inte då o sitta i soffan o tända massa massa ljus som värmer upp rummet, asså d går inte ens o beskriva så mysigt d e :D

Imorron ska jag jobba 12-00 suck.... Cati hade samma tur idag men ja den damen har ju megatur, jag lär ju inte ens va i närheten av den turen :( inte ens lönt o tänka d :P

Nu har jag bokat tid till vaccinationen oxå, gaaah nervöst.. verkligen inte min grej d där me sprutor, tycker på riktigt att d e jätte jätte jobigt..

Känns som allt faller på plats, mer o mer börjar bli klart..
Men oj så mycke man tänker hela tiden, fixa fixa fixa
gör att man blir omedvetet stressad, don´t like
Men för varje dag känns d som man kan checka av en ny sak :D o d känns lika skönt varje gång.
Tycker ändå jag fått en hel del gjort nu på min lediga dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0