duktig flicka

jag har verkligen tagit tag i min motion känns d som...
Går en timme nästan varje dag, finns vissa dagar jag inte får ihop d.
Så fort jag sover på ett hotell med gym så tränar jag där.
Jag tänker på vad jag äter, inte lika mycke gottis för mig inte.

Men jag äter nock ibland ändå :) Ikväll kommer tjejerna hit o då ska jag bjuda på paj :) o d måste ju ätas hihi

Idag skulle jag o Cati egentligen till kph, men vädert va inte så skojså tar d en annan dag.
Har fixat lite ist, handlat, städat, tvättat, skrivit i lilla boken, bäddat rent, pantat burkar och varit ute o gått lite, få se om jag hinner mer :)
Tänkte plugga lite oxå på dykningen ;)
Men först ska jag nu laga mat :) för jag e hungrig..

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Duktig du e snuttan!! Själv har man ingen motivation :(

2010-09-14 @ 23:34:25
URL: http://pernillaingridsabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0