I´m back

Åhh va intervjuer är jobbiga kan jag tycka haha
men vi får hoppas att d gick bra o att dem föll för mig :)
Nu vill man ju bara veta men d tar väl sitt lilla tag, mååånga som ska intervjuas.

Efter d så stack jag inte på expert o tog foto på MIG :D
ska ju skaffa ett internationellt körkort så jag får köra bil i australien o nya zealand :D
nu e d klart o papperna ska skickas iiiin :)
Hoppas nu allt e rätt ifyllt
Blev ändå ganksa nöjd me denna bilden :/ haha men får se hur den ser ut sen innan man säger för mycke ;)

Nu ska jag snart byta om o sätta på mig ut o gå kläderna, ska bli skönt o längtar typ för o komma ut.
Åhh åt så galet goda mackor imorse som vi blev bjudna på, så så goda :D
Sen ska jag jobba ikcäll, men börjar inte förren kl 18 så har lite tid på mig :) rätt skönt o ha hela dagen här faktiskt

O jag har förretsen börjat bli jätteduktig på senaste me o använda mina glasögon, huvudvärken har börjat o bli mindre när jag använder dem, tror allt handlar om att jag måste vänja mina halvblinda ögon vid dem :)
Känns iallafall bra...

Sol ute, hääääärligt
önskar er en toppen daaag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0