jobbigare tider

Idag är jag ledig, som alla säkert förstår har d varit extra mycke o extra jobbigt på jobb...

*tänker på tjejen som omkom i tågolyckan*

Tänker på mina kollegor som jobbade på tåget

Tänker på alla resenärer som reste med tåget

Detta är fruktansvärt o så svårt o förstå.

Jag har tagit åt mig detta så himla hårt, jag lever mig ofta in i situationen, jag söker informationen o får en känsla av att man själv var med.

Försöker tänka på att d faktiskt är säkert o åka tåg, d e så himla sällan d sker sånna här olyckor. får inte glömma detta.
Tack alla ni som blev oroliga o tänktepå mig, så jäkla dumt att batteriet dog i telefonen, hoppas d inte gjorde er oroliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0