Ny dag

Ny tag!
Idag är man uppe på benen igen
Igår va jag trasig i skallen
I tisdags hade vi en sjukt lång arbetsdag (10-02) 16 tim
vi satt fast i Törreboda i 4 timmar, men blev dock föresenade i 6 tim.
Måste dock säga vi hade tur fööör
Vi hamna på en plattform så alla kunde gå ut o ta luft o röra på benen
Vi hade en grym förare
Vi hade grym personal
Vi hade alla gbgs arbetsledare med oss
OCH vi hade tok bra resenärer, snacka om tålamod
Men jag hade ont i min kropp, fötter knä o framförallt rygg, fy sjutton för så många intensiva timmar

Men ta mig fan för att vi gjorde va vi kunde, SJ tar verkligen hand om sina resenärer, alla taxi bilar som fixades m.m
Hur många andra företag som gör så som vi, d får man faktiskt leta efter... Låt media säga vad dem vill, jag vet vad som händer o d räcker just nu.

Igår somna jag när jag kom hem från jobb, förstligt me 10 timmars övertid på 2 dagar.
Cati ringde o väckte mig
Åkte hem till henne o vi åt super god tacos, d e så sattans gott

Idag fick jag sova ut ordentligt, skönt
Tog en promenad på en timme när jag va redo, så skönt har ju varit kass nu i ca 2 veckor så inte rört på mig alls
nu tog jag mig en promenix o d får räcka då hostan fortfarande hänger kvar!

Nu ska jag bege mig till jobb :)
Imorron när vi kommer hem så är d grisfestpå jobb, hihi låter så skoj.. grisafest
liveband o lite annat skoj
vi inviger våra nya lokaler..
mums ska bli gottit iallafall :D

thingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0