Ont i mitt lilla huve

Vakna med paaaain, pannan bara skrynkla sig o jag kunde knappt resa mig upp, fy sattan va ont..
Nu en liten tablett senare så e d borta :) tack för d..

Känns inte som om jag blir riktigt frisk... hmm håller sig i lite sådär i smyg.

Igår hade jag o tjejerna vårt tisdagsmys :) Vi va hemma hos Emlan, hon hade gjort crossiant till oss :)
Dem me Nutella is to die for....
Älskar att vi har våra tisdagar, så springer inte tiden iväg från oss, alla har ju så mycke på gång.
Om jag är ledig nästa tisdag vill jag bjuda hem tjejerna hit :)
ska kolla upp d ;)

Ska snart bege mig ut på en promenad, rensa tankarna lite, fy va jag tänker just nu, e inne i en period när jag bara tänker o tänker, oftast på samma saker... Resan, kille, vänner,jobb....

Vf kan d aldrig bara vara lätt för mig? Lite lättare
Jag skulle bara vilja kunna få vara kär o besvarad på riktigt.
Jag har faktiskt haft fruktansvärd otur i kärlek..... Har haft mycke ont
Nu va d längesen, jag har vuxit, jag är redo...
Men varför kan d inte bara vara lite lite lättare..
Jag vet ju att jag vill prova o se.. :D
Han e fiiiiin haha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver inte oroa dig gumman han dyker snart upp.Du e en fin och underbar tjej,vänta och se kram

2010-09-08 @ 23:16:38
URL: http://alexandraljung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0