orörd

Imorron är jag ledig hellt o hållet, har inget planerat!
Känns jäkligt skönt o jag funderar på o behålla den så. vill bara va hemma, hemmasjuk som jag blivit.
Ut o gå en lång runda, fixa lite i lgh städa o göra den fin o mysig
tända ljus o bara mysa..

Måste till Ramesh dock o fixa sista biten på vår resa (filippinerna)
Får se om Cati orkar göra d imorron, lilla vännen har jobbig vecka o börjar bara omännsligt tidigt varje daag :(

Snart dax o hoppa in i duschen men bara seeegar!
Skulle ute o gå efter jobb, men hamna i soffan, d sämsta man kan göra efter jobb, sätta sig :)

nä vad ska jag nu göra? energin e bortblåst...

Får nog ta en varm lååång duch, känner mig frusen faktiskt.
Vill så mycke handla kläder, står knappt ut
men nää d går ju inte :)
åhhhh vill vill vill

Ha en toppen dag! Vill timmarna ska röra sig lite fortare framåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0