Rast

Har en lång rast från jobb så passa på o åka hem lite :)
Handla lite mat o så påvägen hem
bra fick man d gjort
handla även kylling till middagen på söndag ;) cheeeeck
På söndagska jag o Catrin bjuda våra föräldrar på mat hemma hos Catrin. Ska bli skoj att dem ska träffas. ;D


Åhh guuh jag känner mig verkligen  trött hela tiden :S vf...

Sushi suget börjar komma till mig... brukar ju lyxa till d för mig själv sådär när lönen kommit :)
då e d sushi dax :D
Sååå tjejer, på fredag kan vi kanske äta sushi?? :D
tycker jag lter som en sjukt bra ide..
o film o vin lite d kanske? lr nått
ahh jag måste höra me er om ni gillar denna ideen lika mycke som jaaaag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0