så sliten

jaha all sömn som jag tog igen försvann genast idag haha..
härlig natt ite igår
fick en kanonfylla, mindre bra kanske
men fick dansa o dansa o jag älska d..
va ju evigeheter sen jag va ute.
Pernilla o Hanna kom oxå förbi, gjorde d hela bara ännu bättre :D
Träffa massa folk man kände, kul kul kul

Fick sagt till en tjej att d e dax o lämna allt bakom oss, krama o d kändes jättebra :D

nu ska vi snart på brunch hos cati, alla ska ta med sig nått, jag tänkte gå o handla färsa bullar o nått pålägg :)
mm längtar, kommer bli så gooott juu :D
d här kom vi på va jättesmart, vi gör brunchen själv. Mycke billigare ;)

aja skriver nog mer sen..


by the way, gjorde bort mig som vanligt igår :/ jäkla skit att jag inte bara kan hålla flabben när jag druckit lite..

Kommentarer
Postat av: J

Håller med... dax o lämna allt sånt bakom oss :))

2010-09-19 @ 13:29:09
Postat av: Lena

Hej, hoppas allt är bra, det läser jag ju i och för sig att det är,,,

Försöker ni var hemliga töser, jag vet nog....

Aldrig försent att glömma gammalt och blicka framåt...

Var rädd om dig Johanna...

kram

2010-09-23 @ 23:31:50
URL: http://lenamansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0