slut i rutan

Igår fick vi en extra lång dag på jobb än d  va tänkt... sisådär 4 timmar längre..
Men fy sjutton va vi e bra, alla gjorde ett kanon jobb o resenärerna va underbara.
Sånna saker kan göra att en tråkig sak som att vi blir stående i flera timmar, kan man se tillbaka till o ändå känna att fan d va en bra resa. Hoppas våra resenärer går med den känslan!

Idag känner man iallafall att man fick jobba hårt igår. Många är ju tyvärr så infekterade av allt som stått i tidningarna att många vill ha allt direkt, vilket är helt omöjligt för oss som jobbar.
Men som tur är så väger faktiskt alla bra över d andra, så mycke feedback vi fick igår, vi fick hur många klappar som helst på våra axlar o deras ord värmde så mycke, man kan inget annat än le.
Så viktigt o komma ihåg o säga när man tycker något är brao inte bara när d e dåligt.
Man glömmer lätt, df är jag så glad för igår.
Allt gick så bra o jag hade verkligen toppen kollegor o alla hjälptes åt till 100%

Nog om jobb...

Filippinerna bokades in igår o nu är resan fullständig :)
Lönen kom igår o alla räkningar är inlagda o sparandet är inlagt :)
Mycke som händer denna kommande månad

Om en vecka måste jag börja ta sprutor, herreguh
igår började jag räkna i veckor istället för månader o så insåg jag, d e ju bara 8 veckor kvar tills vi åker.
Vilket innebär jag MÅSTE nu ringa o beställa tid så jag kan börja ta alla dessa sprutor :( ahhhhh
Sen börjar allt o falla på plats, nästan klara...
D skönaste e faktiskt att pengarna e klara, nu måste jag ju ha så jag klarar mig :D
hata hata hata o behöva tänka på pengar..
Har ju egentligen alltid haft pengar, har haft jobb sen jag va 15 o ja d va ju då man började shoppa på egen hand :) alltid kunnat spara ihop till d jag velat.
Jag är en spara person, för jag hatar o vara barskrapad, vill liksom inte vara pank i slutet av månaden.
Så när jag kommer hem blir d till o leva fattig i några månader till så man får ihop ett nytt sparkonto :) för d lär ju tömas (tömas för o göra en dröm) d e ju df man sparar egentligen, glömmer lätt d, man bara sparar o sparar utan o göra nått för dem.. :/

Ikväll ska tjejerna till lilla, jag e nog rätt sugen på o träffa folk, men blir nog en cola för mig då.
skulle bara va rikgit skönt o komma ut lite känner jag, träffa some people :) o umgås med mina finaste ;)

Igår gjorde jag o Cati klart halva vårt projekt :) Tror mamma kommer bli glad ;) haha
Vi har sån otur för vi går verkligen om varandra.
Allihopa känns d som, jag kännerjag jobbar när Cati o pernilla e lediga osv har verkligen hamnat fel detta schemat... :(

Snart fyller min bästis år :D sitter o funderar på vad jag ska ha på mig på hennes Bday party, lilla fröken har ett klockrent tema som verkligen är så henne :D
o egenltigen är d jätte brett tema, men man vill ju va bra juuu hihi

Många som fyller år nu, snart fyller ju nästan jag oxå år :) ska ju ha lite kalas innan jag fyller år eftersom jag e någonstanns i asien borde d bli då när jag fyller år :)
Ska ha ett kalas med familj o sen två veckor senare ett kalas för mina vänner..
Perfekt o kunna få alla samlade, d e d som mest lockar, inte själva festandet o så utan att få alla samlade innan jag åker.. Min resfeber blir bara värre o värre
haha emelie åker på samtal lite då o då när jag behövs pratas ner lite :D

Många som fyller år när jag e borta oxå, typ de flesta ju men tur d e inga "viktiga" siffror dem fyller :)

Missar julafton här hemma. Sitter o funderar på hur min julafton kommer bli. Jag hoppas på att vi tagit oss ner till Bali hållet tills dess. För där e fler som firar jul så indonesien inte alls firar jul, men jag tänker dem gör d i turistställena :) Då ser jag hur jag o cati fått på oss en tomteluva, springer runt i bikini, snapsar o sjunger hej tomte gubbar :D o massa massa härligt folk runt oss..
Men vad vet jag?? :D haha

Har börjat drömma om denna resan oxå, inga skoj dock, mest läskiga, tror d kan va en del av resfebern som spökar. försöker o inte tänka på allt som kan hända utan fokusera på allt vi kommer få uppleva.
Jag o Catrin är starka tjejer o kan ta hand om oss, man får ju tänka klart o inte hitta på dumheter.
Jag känner mig trygg med Catis. :D
Ni behöver iallafall inte va oroliga d jag ville säga :D

När man berättar för folk att man vill ut o resa till dit o dit, så kommer folk me exeltariska berättelsrer, erättar om roliga o häftiga saker som dem själv har varit med om, o att vi verkligen borde gör d.
Nu när resan är klar o bokad berättar folk mycke hellre, skräckupplevelser och andra läskigheter de lr andra varit med om, haha jag gillar inte alls denna utvecklingen
Vad händer med sol o blommor o allt d vackra hahahahaha

Vi va ska ta mycke bilder, oj ja va d kommer bli mycke :D Hoppas att ni är många som kommer följa oss på vår resa o kommentera m.m
Kommer komma ut med addressen för vår resdagbok när vi skaffat en sån lite överallt, ni kommer inte missa den :D hehe

Nu stoppar jag detta mega inlägg, haha längesen jag gjorde ett så långt inlägg ju :D men d bara bubbla rinom mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0