Tjejerna

Igår kommer my girls hit :) mycket mysigt :)
Jag hade gjort en paj som vi smaskade på :) så galet gott ju

idag missar jag
MFF - HIF
skånefruar
idol - malmö
kungarna i tylösand

Jäkla mög
mest ont gör mff
hoppas hoppas hoppas de vinner, kommer va en galen match
Ni som kollar får gärna skicka sms o uppdatera mig, hade gjort mig riktigt tacksam.
Jag kommer vara helt avstängd från kvällens verklighet...

Vaknade halv tolv idag :/ skojja jag va chokad... men behövdes för fy va skönt d va o sova ut ordentligt..
tog på mig mina gympa skor o tog mig en timmes häelig pronemad :)

Har laddad min lillemusikspelare så den e redo för nästa :)

Snart ledig helg, geeeee mig :D trotts den redane  helt fullbokad :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0