vad har hänt?

Har alltid haft jättefin hy, aldrig haft problem med finnar o så...
Men nuuuu
Nu ploppar dem upp.. inte massa små utan stora som kommer om vartannat.. när den ena försvunnit kommer den andra :/
Fattar inte, så jäkla jobbigt för dem syns ju kabooom..
Ont gör dem oxå
trodde man va förbi puberteten o allt me finnar.. men nää... gaaah försvinn era fulisar!

Idag ska jag jobba, blir en runda till gbg o tillbaka :)
Sen ska jag dra till Falun imorron, blir en lång helg kan man säga.

Såg kungarna av tylösand igår, d e ju ett svenkt jersy shore ungefär, bara att d e ännu mer patetiskt..
Kan inte fatta hur man ställer upp i d, tycker nästan d e lite sorgligt, skämma ut sig för hela folket sådär.
men måste dock säga, underhållande program :) Kommer ju följas haha

Ska steka mig lite bacon nu innnan jobb tänkte jag :) Tjingeliiing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0