have to write

fan va allt yrar omkring i mitt huvud.. gaaah

Mixade känslor med att vara hemma igen.

Ena stunden känner jag bara, säg upp dig från jobb och lgh o bara stick, nästa stund trivs jag med det jag har lyckats med här hemma och min utveckling som faktskt går stora kliv framåt.

Jag tänker mest på andra sidan jorden
så jäkla typiskt, men samtidgt alldeles underbart, och ja självklart ska d vara på andra sidan jorden och komplicera allt ännu mer.

Jag ser lättare på livet nu, allt kommer ordna sig.

Jag vill så mycke, känns spännande och romantiskt
känns som jag
känns kul och jag blir sprallig
jag vill träffas igen, jag tror jag måste för att aldrig ångra mig och undra tänk om

vilken otrolig connection, ovanligt

Jag bara ler samtidigt som jag är mer frustrerad än någonsin
jag är ärlig och jag är mig själv
jag kör inga spel

skulle ändå aldrig funka, för situationen e som den e, här gäller d att ta tag i saker.

Får se vart detta leder men jag vet vad jag vill.


Krångligt är mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0