Optikern

Tisdagen är åter här.

Vaknade hyffsat god tid, såg att det minsann va fint väder idag oxå, härligt då jag jobbat hela påsken o inte fått känna solvärmen.
Stack ner till apple, ska se om jag ska slå till med en mac. Dyra e dem små sakerna. Men oj va tröööög min data en nu, får panik på den, allt tar ju hur lång tid som helst.
men den har ändå ett par år på nacken nu.
Fast egentligen e jag så snål att jag inte gillar o köpa nya sånna saker sålänge den andra fungerar, haha så får se hur d blir med detta. Kommer säkert vänta ut denna.

Sen stack jag ner till ribban, ville sola, men d va så kallt så fick ju ingen sol då jag va tvungen o ha kläderna på mig.
Pernilla sms o fråga om jag ville hänga me till västra hamnen, tjohoo. Roligare när vi är fler + där finns ju lä på bryggorna.
Låg där några timmar med pernillis emilia och cissi
15.00 va d dax för optikern, skulle ge mig på linserna och det var dax att öva.
Jag klarade d galant på första försöket och är som gjorde för att klara detta med linser.
Men oj vilket projekt. Skojja jag måste ändra mina mogon rutiner, lr ändra o ändra, jag måste gå upp dubbelt så tidigt.
Man måste vara upp 20 min innan man ska sätta in dem.
haha jag som alltid går upp 20 min innan jag ska börja jobba ( nu snackar vi morgon passen)
o på dessa första 20 min väntetid får jag ju inte sminka mig lr så, för det ska göras efter linserna.
Såå kanske man börjar o bli duktig me frullen ist. lr så kör jag med glasögonen de där riktigt tidiga morrnarna..

Häftigt va d iallafall när jag gick hem från optikern, JAG KAN SE..
haha gick o läste på skyltar o annat, utmanade mig själv.
Handla med mig sushi till mig o fröken pernilla som vi åt nere på gården, yum

Nu är det ju tisdag vilket innebär, desperate. Ska hem till Sus, första gången sen hon flytta och blev sambo :) ska bli skoj o se hur dem har det.
Undra vad som ska ätas idag :D hihi gottegris

Känner hur jag slits inombords, jag vill bara iväg...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0