Overload

Så typiskt Johanna att överboka sig.. Tänkte såhär.
Jobbade ju idag men slutade fina tiden 10
en jobbedag när man kan fixa mycke saker e så skönt än att fixa på en ledig dag
så jag hade fint bokat tandläkaren och optikern idag
Får sms påminnelsen av båda och inser jag har bokat dem på samma tid..
haha tjoheej
bokade om optikern tills på tisdag ist. Då ska jag lära mig använda linser.

Min älskade syster har påsklov så idag ska jag umgås med elin o mammi.
Ska bli mysigt faktiskt :)
Underbara härliga vår

Idag kommer oxå min älskade bebis hem, oj vad han o jag ska mysa ikväll...
Han får spåna ner hela lgh om han vill idag :)
Älskade kanin... Du är mitt lille hjärtegryn <3

Ska ta en snabbis i duschen innan dem kommer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0