Prov

Imorron ska vi ha prov på veckans utbildning, är inte så nervös är rätt bra på o snappa upp saker på lektionerna. Men ja haha detta skulle jag kanske inte sagt :P haha får se imorron hur d går, värsta senarie e ju bara att jag får göra om d igen..

Sen tar jag ledig helg.
Imorron får vi antagligen sluta tidigt, efter lunch o prov.. kommer bli en bra fredag.

Fan va dem göder en på utbildningarna.. kommer inte kunna knäppa byxorna i slutet av nästa vecka.
För självdiciplin, haha ja d e nått jag saknar.. jag e så kass. Äter kakor fast jag inte e kakmonster.
Blir massor me kaffe för o hålla sig vaken, o d e ju inte så att mitt kaffe e sockerfritt.
Vi håller utbildning på St. Jörgen vid gustav. Halledar va god mat. Åhh to die for
Alla vi vid vårt bord sitter seriöst o stönar varje måltid haha d e så gooott..

Åhh älskar o göra vid mig, haha skojja jag har saknat d.. köpt lite nytt smink oxå.
fixa håret iihh haha tjejmys..

Ledig helg o ja hihi jag ser fruktansvärt mycke fram emot den, ahh svävar på mina rosa moln :D
happy happy happy

Sen tar vi nya tag nästa vecka o jag o cati drar till sthlm... Ska bli mys o va me min fina igen. Knappt träffat henne sen vi kom hem.

Knappt sovit ensam, har sovit överallt förutom hemma, haha o va hemma e faktiskt väldigt jobbigt, ensam då alltså.
Men jag e påväg o vänja mig, har börjat sova helt okej iallafall, vaknar dock fortfarande runt 6 tiden pigg.. men d försvinner nog snart då jag har rutin just nu på mina tider, börjar ju jobb 8 varje dag.

Idag ska jag nog träffa emilie o elias, grabben har redan blivit 1 år.. hoppas på en promenad men ja får väl se :) solen skiner nu, men dock väldigt blåsigt o kaaallt. Skulle behöva gå till optikern o boka tid så jag får d gjort, min syn är katastroff, måste måste ta tag i detta. Glasögonen är inte min grej o jag skiter tyvärr i dem, vilket inte förbättrat min syn direkt. Så linser får d bli denna gången.

Wish me luck for tomorrow and the weekend :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0