slx

excellent

Veckans utbildning i sthlm va ju helt underbar.
Underbaraste kollegor
fantastisk miljö
och en riktigt excellent utbildning som jag kände gav mig enormt mycke.

Nu blir d nya tag på jobbet och jag är riktigt laddad.

Har kännt mig lite halvkrasslig ett tag nu, men kanske inte så konstigt då jag egentligen inte fått varva ner sen jag kom hem.

Igår va d party hos julia, så skoj, en del av min semesterspirit va kvar haha.. aja galen kväll, kaos hos julia o basse :P

Idag blir det middag hos mormor som fyllt år, gott d ska bli då, ser fram emot o se vad det blir för nått gott..

oo ska hälla upp ett glas coca cola, såg nyss en reklam och blev påverkad :)

Nä nu blir d skype :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0