So then I was back again

Hemma!

wow, kan inte sätta ord pa känslan.
Tänker pa engelska hela tiden, börjar nästan konversationer utan att tänka.

Igår va jag jetlaged till tusen. Rätt off, men d va väl ganksa väntat.

Min resa - haha ja försöka o ge sig in på att beskriva den går ju inte ens.
CatrinJohanna.devote.se
Där har vi ju resan.
Jag har fått travelbug och vill bara iväg och resa igen.

Känner mig lite instängd just nu, sitter för första gången ensam i min lgh. Känner mig social, vill prata med folk. Saknar Cati.

Kom hem i Torsdags - Vi va så spända på flygen att vi inte kunde vila eller sova, detta resultera i massa vaken tid :)
När vi äntligen landat i kph så blir vi uppmöta med blomma svenskflagga champange och världens bästa familj och vänner.
Så överaskad jag blev, så glad. Så himla himla fina ni är, ni är verkligen dem bästa.
Tänk att alla tagit sig tid och kommit in till kastrup.
Så härligt o krama om alla.
Kärlek

Sen kom det till stunden när jag och Catrin skulle skiljas åt, kändes så konstigt att vi inte skulle iväg igen. För det var exakt så det kändes på flyget, kändes inte som om vi ksulle flyga hem, kändes bara som att vi skulle fortsätta till ett annat land och ett nytt äventyr..

Vi hoppade in i bilarna o sen bar det iväg hemåt till mammi. Där hade det gjorts fint med olika flaggor från alla länder vi besökt och bordet var upp dukat, ballonger och banderoll pryde vägar, welcome home :)
Sen ringer det på dörren och lillebror kommer :D ringer igen och in kommer alla tjejerna :D
Mamma och emelie hade fixat och donat och gjort det så fint, lagat mat till allihopa, och oj va gott..

Tiden gick snabbt och torsdag som det var behövdes alla hoppa ner i bingen. Men lördag var nu bokad med alla mina vänner..

Skulle sova länge på fredag, men nädå vaknar 7 pigg som tuppen.
Upp och äta en efterlängtad frukost som familjen så snällt handlat allt som jag sagt jag saknat, rikigt bacon var det bästa :) hihi
På dagen får jag fixat massor med ärenden, handlat nya underkläder, fixat internet, spärrat mastercard, o lite annat smått o gott som va skönt o få gjort.
På kvällen kom hela släkten, alla va klart nyfikna på resan :)

Har visat mitt skydive, det bästa jag någonsin gjort :) flera flera gånger, och varje gång jag visar det får jag känslan i mig, lätt det bästa köpet vi gjorde under resan :)

Iallafall en super mysig kväll :) god mat och dricka.

Ikväll ar dett girls night out.. väntar med spänning på vad kvällen ska erbjuda oss :D

Härligt med vår :) dock är jag lite frusen kan jag säga.
Fy va gott det luktar i detta landet :D
och i mitt hem :D mamma har varit så fin o städat och bäddat rent :)
mmm


Kommentarer
Postat av: Sussie

Såå skönt att ha dig hemma igen gumman :)

2011-04-03 @ 13:18:19
Postat av: Sussie

Såå skönt att ha dig hemma igen gumman :)

2011-04-03 @ 13:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0