Tisdag

Då var det tisdag igen och det var min tur att ha desperate kvällen :)
Kände mig dock lite stressad då jag inte riktigt hunnit med alltsen jag kom hem.

Gjorde världens tabbe idag på jobb.. På mitt månadsschems står det jobba 5.30-15
Jag stiger upp tidigt som tusan o kommer till jobb för att efter ett tag inse att jag börjar 8 enligt nytt schema.
Jag fattar dock inte vf, skulle ha mer utbildning för o får jobba som ansvarig över bron.
Jag hade missat denna kallesle då jag inte orkat läsa alla 350 mail man fått
kl 8 ringer min telefon och en kollega undrar var jag är, jag säger då att jag är i varberg, för duktig som jag va fixade jag så att jag fick ut o åka tåg istället :P
mot gbg :)
hon undrade vf inte jag skulle till utbildningen o förklarar då vikken utbildning d e jag skulle fått..
aja allt löste sig efter många om och men, men nu ska jag på utbildning i slutet av månaden.

När jag kom hem fixa jag lite saker på jobb som va tvugna innan man glömmer d.

Cykla till optikern, dax o ta tag i min syn.
Hade faktiskt inte blivit så värst sämre sen sist, vilket chokar mig för jag tycker ju d.
Men linser är ett måste för brillorna använder jag ju inte...
puh vilken dyr månadskostnad detta blir.
450 kr i månaden, Halledar..
aja hoppas jag skärper mig, lr ja jag måste..

Cykla o handla så jag kunde göra paj, inget avancerat, köpte den där ekströms som man bara häller ur påsen, riktigt god verkligen.. Hanld alite annat samtidigt.



Kom hem o tvinga mig att börja med maten direkt, inte sätta mig ner.
För går du upp så tidigt o du kommer hem o sätter dig ner, då e du fast.

Gjorde riktigt riktigt god mat, köttgryta med svampar, asså såå god. o ris till d.
Gjorde verkligen mycke för d blev totalt 4 potioner, kanon.
Va ju mitt mål egentligen, för n börjar matlådorna igen.
Ska ju försöka fortsätta med d, d förbättar ekonomin hur mycke som helst.

Mysig kväll med mina tjejer som vanligt :) Kärlek..
Nästa tisdag e sus tisdag bannemej ;) hehe

Snart krypa ner under täcket, för nu e jag trött


Kommentarer
Postat av: Vera

Mumsig paj =) Lite farligt god! Tack för en mysig tisdag kväll.

2011-04-20 @ 17:44:46
URL: http://veroniique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0