Min älskade mamma

Min mamma är min förebild! Min mamma är den finaste människan jag vet! Min mamma är den jag älskar mest i hela världen. Min mamma skulle göra allt för mig. Min mamma är rättvis. Min mamma älskar mig alltid. Min mamma är den starkaste kvinnan i mina ögon. Min mamma är otroligt vacker. Min mamma är oändligt älskad av mig. Mamma tack för allt du har att ge mig

Finns mycket att säga om min mamma. Jag hoppas att jag en dag blir en lika fin mamma. Mamma gav mig den bästa uppväxt jag kunnat tänka mig. Förberedde mig bra inför livet att stå på egna ben. För min mamma är familjen viktigast. Jag har världens finaste syskon, med ett stark band som knyter oss. Jag tycker mig veta vad som är rätt och fel.
Jag beundrar hennes styrka. När vi va små och mamma kämpade hårt för att ge oss ett bra liv.
Jag önsar jag skulle kunna ge min mamma världen efter allt hon har gett oss. Jag känner mig lyckligt lottad till att ha en så fin person i mitt liv.
Jag har alltid kännt jag kan prata med min mamma, hoppas jag får samma relation med mina barn.



Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för väldigt fina ord min fina dotter.

Du kommer säkerligen bli en fin och god mamma du också. Jag älskar dig och dina syskon så mycket så. Ni har ju varit mitt liv och jag är stolt över mina barn. Kram hjärtat :-)

2011-05-13 @ 11:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0