my days

Fortfarande inga svar, men kommer väl nästa vecka, oo...

Min lediga dag hade jag i onsdes. Den spenaderade jag bra tycker jag :) Med Vänner.
Vaknade o låg en stund med värmekudden på magen :/
Sen stack jag till sjukhuset och sen köpte jag ett blomster arangemang.
Stck till Anajlee, skulle möta upp Cati o gå in o säga tack så mycke för vår livs resa :)
Han va på sjukan o vi fick komma tillbaka senare :)
Åkte hem till Julia sålänge o snacka lite.
Sen efter nån timme träffade jag cati o vi gick in o sa hej o tack :) pratade lite om vår resa m.m
Senare stack vi in till stan o mötte upp Julia igen, vi åt good mat på jensens..
Två glas vin o vi blev härligt salongade :P
Jag o julia hade bokat bio (to fast to furious 5)
halledaaaar va hett.. hihi.. åhh vad jag vill ha en sån bil..
Killarna e ju inte så dumma de heller :P
Jag älskar sånna filmer, och garanterat blir det en 6a.
På bion va jag o julia lite nyttiga iallafall efter våra glas vin, så vi köpte snacks som bestod i jordgubbar.
Riktigt riktgit goda, köptes på gustavs torg.


Igår hade jag utbildning 9-03 hua..
Lååång dag och natt men oj vad trevligt vi hade.
Fick köpt nya gympadojjor, behövdes då dem jag haf på resan inte e så najs längre.
Vi körde bil längs broar och tunnlar, gick upp o ner i vise verse och fick koll på utrymmningsvägar.
Ahh mitt jobb är d bästa för mina finaste kollegor.

Ikväll blir d grille hos Julia o basse.

Dock jobb imorron bitti kl. 6
så blir en tidig kväll :)

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0