Ny dag

Asså mitt liv är som en enda stor bergodal bana, o aldrig får jag hoppa av den...
Ibland blir man lite åksjuk men oftast är d rätt skoj.
Jag känner mig rätt lycklig alltså, det flyter på bra.
Även om jag är så himla rastlös
Ibland måse jag liksom tänka efter o inse att jag har d ändå förjävla bra.
O nu efter denna resa vi gjort borde detta vara så mycket mer tydligt för mig.
O ja visst på många sätt är det
Men min huger och girighet för äventyr och andrenalin är stakr

Ikväll ska jag iallafall ut, svänga på rumpan lite, känns som om d va ett tag sen. Längtar faktiskt tills ikväll.
All in i Norpan =)

Efter helgen blir det Måndag =) Denna helgen kommer gå fort..

Midsommar, huh, vad ska man nu hitt po? Förra midsommar va så himla perfekt, åhhh :)
Har blivit bjuden på en fest uppe i stockholm skärgård, låter riktigt riktigt trevligt.
Och ledig har jag blivit oxå.
Men kan inte bestämma mig, får ta ett snack me frugan ikväll hur hon känner.

Måste göra mig redo för jobb..

Halledar vikken träningsvärk jag ligger inne me, haha kan knappt gå, aj aj aj..
blir ett pass imorron oxå..
Back on track, lets make this booty bootylicious. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0