Semestern

Jahapp då har jag gjort en sak i förebyggande syfte, ifall att..

Innan jag o Cati stack la vi ut om när vi ville ha semester.
Vi sparade all vår semester och tog all ledighet på resan som tjänstledig.
Inte ville vi jobba ihjäl oss när vi kom hem ju, ända till nästa sommar, nej hujjedamej.
Vi förlorade en vecka p.g.a tjänstledigheten - kvar är då 4 veckors semester.
Tänkte då såhär att tre veckor i sommar borde räcka då vi nyss varit lediga, så tar vi en vecka i höst o anske lyckats knega ihop till en liten veckas semester då.
Klokt tänkt ända tills vi ser vi inte fick höst semester tillsammans, o va sjutton ska jag göra då i kyllan bara sådär..

haha så då har jag tagit saken i egna händer och ja tagit bort höst semestern för att få 4 veckor i sommar, 28,29,30,31
Man vet ju aldrig om d blir en lång resa... ihh håll tummarna för mig..
Känner jag måste göra detta, lr måste o måste, jag Vill verkligen göra detta.

haha nu ska vi bara vänta o se om d blir någon resa i sommar. Annars har jag 4 underbara veckor i sverige med mina vänner, Cati o jag har ju trotts allt samtidigt o då blir d ju garanterat äventyr..

Sommar skynda dig...

O ja ge mig ett svar snart innan jag blir tokig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0