shopping goes bananas

Ända sedan jag har kommit hem har min ekonomi varit helt bananas.
Shoppar massor o kan inte hejda mig.
undra varför det är så, fyller kanske ett såkallat tomrum..
eller så vill jag bara ha nya saker eftersom jag inte alls shoppat på evigheter, förutom allt d jag köpte utomlands då :P hihi

Gjorde iallafall internet shopping idag, super fina saker, hoppas d e lika fint o sitter bra när jag får hem d.

Helgen ska ju spenderas i Norrköping. Börjar redan imorgon. Ska ha underbara nio timmars rast där. Men har packat lite kläder o så. T.o.m bikini, fööör om d e fint väder ska jag sitta ute :) ska även ha me mig lite filmer om vädert e kass. Tar nog med mig träningskläder oxå, fullsåäckad dag o stor resväska till det.
Men kommer upp lagom till frukost så först kommer vi äta en ordentlig stadig frukost

Sen ska jag upp dit igen på lördag, men även denna kvällen är norrköping helt okej för ska upp med min fruga. Blir en utgång i norpan, o d va inte igår :) oo juuust d tur jag sa d, för dax o packa ner rossen

Va uppe tidigt idag som vanligt, kl 7 var det dax att tvätta, inte alls sugen men verkligen ett måste.
Nu e d gjort iallafall så himlans skönt, sen tog jag en tur till tandläkaren o laga sista hålet.
Efter det tog jag en rask promenad med Camilla (Freddegräddes brutta)
Har bara legat o läst bok här hemma sen, rätt skönt o bara slappa, har varit lite lite av den varan kan jag känna.

Nu ska jag snart sova för klockan ringer 4.20 imorron bitti..




Kommentarer
Postat av: Catrin



Imorgon ska vi göra norrköping osäkert...hehe

Ska eventuellt byta mina easytone mot en storlek mindre. Hade du varit intresserad av att köpa mina i så fall, min lilla shopoholic ;)

2011-05-20 @ 13:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0