sne steg

Idag gjorde jag ju en riktigt onödig grej. usch så dumt.. aja man lär sig väl..

Äntligen är denna helgen slut, usch vilken helg i bergodalbana.
Känner mig inte helt på topp just nu.
Har lite värk i hjärtat mitt.
Men tror på detta.

denna veckan hoppas jag på nya tag och bättre beslut.

Imorron kommer vara en dag med mina flickor. :D älskade vänner.

sen klockan 20.00 är det black out, ett måste att se då min vän är med.. hihi... D programmet är ju bara så kul, fy man kan ju inte sluta skratta...

jobba ända tills nästa helg.

Däremellan tandläkare o optiker.

Äntligen fredag och ledig helg, oj va jag längtar tills nästa helg.
Brännboll o helkväll me bästa kollegorna på fredagen
Erika 25 på lördag
Söndag har det gått en vecka... :/ får se hur d blir med den dagen.. Hoppas på det bästa.

Pratade framtid idag med en på jobb, oj va jag vill ut o resa igen. Att dra o jobba i australien står högst på min lista just nu.
Men ska bara landa lite här hemma först innan jag börjar ta tag i nästa äventyr.
+ man vet ju aldrig vad som kommer hända... :)

Horoskopet idag va bra, hoppas på att d ska stämma.. ihh..
Jag vill bara ha tur nångång, snäll ge mig detta..
Låt mig åtminstonne få prova.

gaah vill bara skriva av mig, men gör nog det i min riktiga dagbok istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0