Sommar

Ja nuförtiden känns d nästan som om vi bara har två säsonger, våren bara försvinner snabbare än snabbast..
men oj va jag älskar detta, fy va jag mår bra.
Känner mig mer frisk, då man faktiskt spendarar största delen ute.

Denna veckan började med lyckorus, övergick till en riktig dipp
Nu Är allt bra igen
Men kan bli bättre, vå får väl se ungefär i slutet av veckan lr nått.

Dagarna har spenderats på jobb och sen med vännerna.
Har även busat lite.

Men åhh älskade sommar, denna energi är så underbar och jag behöver inte mycke sömn.
Dock känner jag d hade varit trevligt o få sova ut, då jag sovit på tok för lite de senaste dagarna.
Men d får vi ta igen till helgen, två jobbe dagar kvar, o fredag blir d upp kl 3 nånting för att börja jobba tidigaste morgon tget.
Ska sen snabbt hem o tvinga mig att vila middag.
Sen kär vi all in me jobb, åhh hoppas d e fint väder för vi ha planerat brännboll och sen blir d möllan..
vi blir nog rätt många, o d innebär alla skojjsiga :) iihh fina fina vänner.
Lördag blir d 25 år fest för erika..
Oj full rulle som vanligt på sin lediga helg..

Orkar man? haha d får vi la se..

ihh snart tar vi underbara helg...

Nu håller jag tummarna... *lycka*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0