Utvecklande matkunskap

Igår lagades det mest avancerade jag någonsin gjort.
Haha stod på paketet ca 40 min
tror vi tog 1 tim o 40 min på oss... haha men strunt samma, riktigt trevligt o d blev ju gott..

Jobbig vecka igen. men ja d ska väl gå, sen ska d lugna ner sig.
Imorron drar jag upp till sthlm, försöker dock dra mig ur d, men ser inte så ljust ut..
så det blir en lång dag imorron.
upp super tidigt imorron allstå för att ta tåget, 5.17 är avgångstiden.
Men finaste Majsa jobbar på d så får väl köra häng i bistron :)

Idag lunchades det på Rosegarden med pernilla o Majsa.

På lördag försöker jag få¨ihop tjejerna för lite bowling :) längesen vi umgick allihop känns d som.
Hmm blir d utgång igen? Mådde ju som jag mådde i söndes haha, säkert glömmt bort d tills på lördag :P brukar väl va så.

Längtar så tills helg.

1-1 förresten o så kan d ju inte se ut, alla vet vi ju att jag måste vinna haha..

Nu ska jag äta sen ska jag krypa ner o se desperate, blir ingen tisdagskväll idag då jag ska upp så tidigt imorron :( buhu) missar ju matchen o allt oxå då jag inte har kanalen.. får hålla mig fint uppdaterad via txttv.

Heja Malmööööö

Jag svävaaaar =) det gillas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0