BarnKalas

Tindra hade sitt första barnkalas, oj vilken lycka för henne...
Hon hade jätte kul.
Själv tyckte jag det va svårare än vad jag trodde haha...
5 barn räckte gott o väl och två timmar räckte låååångt =)







På löradeg (dagen innan kalaset) Var jag och Nic på inflyttningsfest hos Pernilla och Jimmy.. Fy va skoj vi hade.. Riktigt rolig kväll med underbara vänner. Tindra va hemma hos min mamma och syster. De skulle fixa med Tindris present, en bulid a bear =) Önskar jag kunde varit med på detta. Tindra va tydligen helt lyrisk.
Blev en Rosa nalle som heter Susanna =)
Hon är döpt efter min kompis Sussie =) Detta kom Tindra på helt sjäälv i bilen på väg till affären.. haha så sött..
Så nu springer hon här hemma med susanna, ex. Pappa kan du läsa saga för mmig o Susanna.. haha undrar om jag kommer vänja mig vid detta :P

Elin hjälpte oss sen på kalaset, jättebra med bästa lillasystern som finns där <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0