Helg

Jag har just nu min helg... =) Som vanligt har jag spenderat dagen med att hålla det fint hemma. Hade ju lite kalas här hemma igår för Tindra, så blev en del stök... Trivs så bra o finner ro när jag har det fint hemma..
En ny sida av mig som har blivit så mycke större nu när jag är sambo... Ibland tycker nog Niclas jag e lite väl pedant, men han verkar ändå trivs med det och han verkligen hjälper mig.
Dock faller rätt mycke på mig iomed mina jobb tider. Men detta är väl sånt vi klurar ut med tiden...
Vardagssysslor, oftast tycker jag faktiskt d e rätt mysigt o gå o städa o så.. Tvätta är ju peace of cake nu när man har tvätt maskin...

Ska jobba hela påsken, så ingen påskmat för mig, lite synd för jag älskar ju verkligen sill o ägg.. Kanske jag kan få in lite påskmat på lördag.. =)
Ska ha mys med min Sambo på lördag!

Vi har lånat hem wii spel av mamma och elin, åhh va d e roligt.. Ikväll blir d stor fajt mellan mig o Nic... I´m gonna kick his wii ass =) hoppas jag, har varit rätt kaxig hela dagen me att jag kommer vinna :P

Åhh mamma o elin gav Tindra en så fin present, hon har fått en buildabear. lr hon har fått ett presentkort samt en super söt outfit. Så snart ska de iväg o adoptera en nalle.. Det är ju helt sjukt va d finns grejjer till dem.
Tindra får välja att själv, välja färg kön namn. Sen får hon en papper på att nallen  är hennes, ett pass om de ska ut o resa o nalle följer med, ja guh d kan bara fortsätta.
Tindra fick påfyllt i garderoben och ja nu räcker d me kläder för ett tag, har massor =) så himla fin liten tjej.
Även lite leksaker såklart =)

Men nallen måste vara bäst, fast tror inte hon riktigt förstår den presenten förren hon kommer till affären o får se =)

Hon fick med presentkortet ett litet hjärta som hon ska ha under sin kudde tills att hon ska hämta hem sin nalle. Hjärtat ska ligga under kudden för att känna hennes värme och kärlek, sen kommer hjärtat att placeras inne i nallen när den ska bli gjord... ahh så sött...

Glad påsk allesammans =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0