Jolie



Min GudDotter ♥

Igår kom jag hem till Emelie och Jolie för att spendera dagen.. Shises va det händer grejjer så snabbt med den lilla, helt fantastiskt. Jag och Jolie skapa kontakt hihi.. Fick massa smiles från henne.. Åhh hjärtat bara smälter.
Nästan värker i hjärtat, haha svårt o förklara.
Då frågade iallafall Emelie mig om jag vill vara hennes gudmor/fadder.
Klart jag vill, blev helt stum, man vet liksom knappt vad man ska säga vid en sådan fråga känns d som.
Lyckan är enorm och nu är hon ännu mer min :P haha

Så kul vi ska ha Jolie, hela livet ut ...

Åhh blir ju rörd hela tiden när jag tänker på det.

Sen fick jag massa fina bilder som de tryckt ut på henne, bland annat den första bilden som togs på henne och mig tillsammans (tyvärr sitter jag i uniformen haha)
Ska leta upp en fin ram så jag kan få upp bilderna..


Älskar ER så innerligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0