Mys helgen

Åhh  d va helkt fantastiskt o komma iväg me min Älskling. Kändes som om vi va b orta jättelänge... Vi gjorde ganska mycke, trotts jag blev sjuk =(
På lördagen gick vi upp o åt god frukost och sen gjorde vi oss iordning. Gick en runda på stan, för Nic hade tagit skor som han får ont av (clever) haha. Så han fick köpa nya skor. Sen gick vi ut till djurgården och stack till Vasamuseet. Det va vekrligen jätte intressant, större än jag mindes det. Och så himla sjukt välbevarat.
Glad att vi gick dit.
Gick in till centrum igen och åt lunch. Köpte med oss kaka som vi tog med oss upp på rummet. Jag va ju sjuk o detta va ju enorm påfrestning. Vi låg i sängen och åt vår kaka zappa filmer o bara mös. Vid sju tiden gick vi upp igen och gick ut och åt god middag på jensens böffe..

Nästa dag skulle jag jobba hem, och jag va på gränsen att sjuka mig. Idag ångrar jag att jag inte gjorde det.
Sjuka mig när jag kom hem. Skulle ju egenltigen åkt på kurs idag till gbg och imorron till västerås, Med Julia dessutom. Känner ångest för jag inte är där, drog mig verkligen för att sjuka mig. Men e man sjuk så e man.

Är ändå glad nu för jag e hemma, för jag mår vekrligen inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0