oh no

Har ju blivit lite förskyld, men ska minsann jobba ändå, för vi ska ju ha vår mys helg i sthlm.
Hoppas på riktigt bra nyheter idag, så håll tummarna... hoppas hoppas hoppas
Jäkla finnar, asså jag har ju ganska länge haft problem me dålig hy nu.. Jag som alltid har haft så fin. Hade nästan aldrig finnar under tonåren, så får jag väl för d nu? När en försvinner kommer en annan.. Åhh så fult juu, pajjar hela fejset.
Mitt stora problem....
Sitter nu med en kaffe och myser i soffan
Ser just nu på tv ett skydive, åhhh vill jag ju göra igen.. Ett måste... dock vill jag prova göra d nån annanstans. Det är en så fantastisk känsla, går inte att beskriva alls.. Undrar var jag har packat ner mitt skydive video.
Ha en helt underbar dag och helg allihopa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0