Påsk och kalas

Imorron fyller Tindra 5 år, då ska vi bjuda på tårta! =) Som hon längtar!
Ska bli så rolig o gå in till henne och sjunga o ge presenter imorron bitti...
Minns ju själv hur stort det va med sin alldeles egna speciella dag! Åhh man låg där o väntade o tyckte mamma o bror tog så lång tid på sig, hur man sen låtsades sova haha.. Doc tror jag Tindra kommer sova för d kommer vara så himla tidigt.
Sen på onsdag ska d ha påsktema på dagis och hon ska ju vara påskkärring, hmm springer runt här hemma för o hitta  saker hon kan ha på sig.. Får nog bli ÖB o handla lite för jag hittar inget... Minns knappt hur man sminkar en påskkärring, e d mer än prickar på näsan? hmm
Har haft en mysig helg med inget planerat, så skönt det har varit. Imorron ska jag på arbetsplatsträff och sen är jag ledig i två dagar till.. Fantastiskt. Har en bra vecka!
Verkar ionte som om jag och Cati får ledigt när det var planerat för holländskorna att komma o hälsa på.. Åhhh detta e ju bara så tradigt, vi som verkligen sett framemot detta, och dem har fått ledigt. Hoppas in i det sista våra personalplanerare kan fixa. Men förstår det blir strul med allt, de vill kanske inte va lediga om de inte kommer iväg, då kan man ju jobba, men även med flygbiljetter o så.. Vi har lagt in nytt förslag om i juni, får se om de skulle kunna då..
Riktigt fina vänner vi hittade på vårt äventyr..
Som det nu by the way är ETT år sen vi kom hem ifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0