Peeling

Tagit en lååång skön dusch och gjort välbehövlig peeling och hårinpackning.. ahh nu känner man sig ren o fräsch =)
Ska städa lite här hemma oxå så d e fint inför helgen =)

Man glömmer ibland o ta hand om sig själv ordentligt.. =) Ska ta o göra mina naglar fina oxå.

Är ju sjuk, men på bättringsväg så då får man passa på. Även d här me o stanna hem från jobb ger mig ångest.. Vf egentligen? Hälsan är ju d viktigaste vi har. Skulle egentligen gå till jobb imorron men mår fortfarande rätt dåligt så jag stannar hemma veckan ut. Lika bra att bli 100 % plus då försvinner d ju ur kroppen snabbare.
Något jag tagit till mig det senaste året.. Vad får jag tillbaka om jag jobbar krasslig?? Absolut ingenting.
Så nu kommer jag ju vara frisk till min lediga helg, passar perfekt, våra lediga helger är ju heliga då vi jobbar varannan helg. Då vill man inte vara sjuk =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0