sovmorgon

Idag vaknade jag klockan 10. Kan inte minnas sist jag sov så länge. Men oj så skönt. Första gången sen vi flytta hit som jag sov så länge.
Vaknade dock med huvevärk, tror jag sov fööör länge liksom.
Vårt sovrum ligger lite fel, där blir bastu inne.. huh får se hur sommaren går.

Känns som om allt börjar ljusna för mig o Nic, fast jag va egentligen aldrig orolig. Och nu har Nic jobb =)
Detta firades såklart i helgen.

Hoppas inte Nic blivit smittad av min förkylning för då kan vi hitta på nått i helgen.
Vi har numera barnfria helger de helger jag är ledig. =) Så även där ordnade sig allt.

Dax o börja hålla utkik på ny bil, byta in vår (är ju lite väl dyr) Vi är påda inne på en kombi, idag ska vi titta på en volvo. Hoppas de kan ge oss en bra deal.
Aldrig mer en bil med massa speciall finesser - d kostar skjortan.

På torsdag ska förhoppningsvis bilen vara lagad oxå.

Åhh jag älskar vår framtid.. Jag dagdrömmer ofta om den ooch jag njuter att jag o Nic drar åt samma håll =)
Allt känns verkligen enkelt med honom! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0