Tavla!

Igår köpte vi allt för o kunna göra vår tavla. Vi hittade ett vrålsnyggt tyg, gaah så läkert. Hoppas nu det blir så bra som jag tror.
Vi gjorde dock en stooor tabbe. Då kom Christopher som en räddande ängel o hjälpte oss, verkligen så himla snällt!

Va helt slut efter detta så åkte hem o vilade lite innan vi skulle möta upp sus o Chris på bowling. Alla fick stirke så vi kunde alla gå hem utan o skämmas. Efter d stack vi hem till deras hus och körde grillning. Årets första grillning, yum! Hur gott somhelst. Spelade TP, killarna fuskade som vanligt. När de märker att d börjar förlora så ska d ha exakt svar som står på kortet även om man säger samma :P såå enligt mig vann jag o sus =D helt klart hehe.

Idag är Nic o fiskar och jag kör en efterlängtad storstädning här hemma, love it... E d fler än jag som finner ro i att städa?!
Musik på hög volym o bara städa o putsa som gäller.. Man mår så bra sen när det är klart! Ska bädda rent oxå, finns ju inget bättre.
Får se om han kommer hem me nån firre, då blir d att grilla fisk nåndag =) Men först måste utemöbler o grill köpas hehe.

Ikväll ska vi försöka oss på o få klart tavlan. Längtar!

I fredes bjöd mamma på mat, min bror o hans flickvän va oxå där, längesen man träffade dem så d va hur mysigt som helst, perfekt fredag! Och Elin va o så hunger games, åhh så surt för den vill jag verkligen oxå se.

Nu ska jag fortsätta minsann =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0