what a year 2011/12

Kom hem från min livsresa, landade i sverige 31 Mars.
hade svårt och komma till ro här hemma, man kände sig rastlös o ensam på nått vis. Catirn sov inte längre brevid mig. Är så glad för att jag och Catrin har detta tillsammans, detta är vår historia. En fantastisk resa med en vän för livet!

Midsommar kom ♥ Jag följde med mamma och firade midsommar på en camping i Skateholm.
Visade sig vara ett av mina bästa beslut.
Niclas och min kärlekshistoria.
Ingen av oss visste om den andra
(Gunnar och Niclas pappa John jobbar ihop, så detta är hur våra vägar korsades)
John kommer och besöker vår husbil och berättar att hans son oxå ska komma. John och Gunnar har tydligen stora planer med detta att vi två är singlar.
Vi kommer in till deras party tält, och jag hade väl inte så stora förväntningar, inegn av oss hade det.
Niclas skulle jobba dagen efter så han skulle köra hem på kvällen. När jag kommer in så d första Nic tydligen gjorde va att han gav sin mamma snaps glaset och sa fyll på haha (han som inte skulle dricka)
Niclas är ganska blyg så lite jäger behövdes.
Vi satt på andra sidan varandra i början av kvällen, men någon timme in så hade Nic förflyttat sig så att han tillslut satt mittemot mig =)
Nu började kvällen, vi snapsa och sjöng och det var enormt bra stämmning. Vi stack till tältet med min syster och hennes kompis och dansade kasedans, såg direkt hur fin han va mot min syster, elin gilla honom direkt.
Vi hade kul. Natten gick så snabbt och festen tog slut. Vi stack iväg och tjuvrökte på stranden och tog med oss filtar. Fy va kallt det va, han va så fin o värmed mig. Vi kysstes och pratade om allt, detta under soluppgången. Rätt romantiskt om jag får säga det =) vid femtiden följde han mig tillbaka till husbilen.
Nästa dag kom han förbi och sa godmorgon och spela lite spel med oss. Sen stack han och jobba men kom direkt tillbaka, vi spelade minigolf och massa spel med våra familjer. Söndagen kom och niclas åkte hem. Vi hade inte bytat nummer lr något sånt. För kvällen på stranden hade jag sagt till Niclas att han hade för mycke bagage. Men när han då hade åkt hem märkte jag att jag saknade honom och ja jag gillar honom ju. Så jag gick in på facebook och addade honom, sen dess har vi pratat varje dag =)

Min mamma ♥ fick diagnosen cancer. Detta har varit en jobbig period. Tackar mycke för alla runt om mig och mycket för att Niclas kommit in i mitt liv. Mamma har idag gått igenom två operationer och blivit strålad 25 gånger. Nu är det bara till att vänta och hoppas på att den är borta. Min mamma är stark, den starkaste jag känner. Hon kämpar hårt och håller sig igång och låter sig inte bara sitta. Mamma och Gunnar har även mitt i allt detta gått skilda vägar, bara det visar hur stark min mamma är. Jag hoppas att båda finner lycka. Men jag kan se på min mamma att detta gjorde henne gott aven om det alltid är tråkigt att man skiljs, men ibalnd är det för det bästa. Jag ser min mamma är gladare. Min syster har tyvärr hamnat i mitten av detta då det är hennes mamma och pappa. Men även min syster har min mammas gener och är stark. Hon har hjälpt mamma hela tiden och hon är världes finaste syster.

17/3 kom min guddotter, käleken till denna lilla krabaten bara växer. Jolie är så perfekt. Emelie som jag så många gånger sagt är som en syster, hon är min familj. Genom denna fina gest att jag ska vara gudmor till hennes barn visar hur starka våra band är. Jag är så glad och stolt. Att se hur Emelies familj blivit den den är idag gör mig bara glad, hon förtjänar allt det bästa. Älskar dessa tjejerna enormt.

Sen får jag inte glömma Tindra som oxå är nu en så stor dela av mitt liv. Detta är Niclas dotter. Hon är fem år och en riktig solstråle. Hon har välkomnat mig in i familjen och vi har fått en jättefin relation. Jag hoppas det alltid kommer vara så. Jag är ju själv uppvuxen med styvföräldrar och jag hoppas jag har lärt mig av detta. Första gången jag skulle träffa Tindra va jag så nervös att jag knappt kunde andas. Men det första denna flicka gör är att ge mig en kram. En av Tindras finaste sidor är hur fin hon är mot andra männsikor, hon är fruktasnvärt socialtbegåvad och glad lite skrutt. Min nervösitet  släppte ganska snabbt.

24/2 Blev jag och Niclas (tindris) Sambos. Vi flyttade och slet i tvådagar, dag tre va lgh helt iordning. Jag älskar sambo livet. Vi bor i en jättefin lgh, en trea på 85 kvm. Allt känns bara så rätt och enkelt.

Just det, 19/7 blev jag och Nic officiellt ett par, men jag tror båda räknar midsommar som vår dag =)

Jag är omringade av super fina vänner, en underbar familj och massor av kärlek. Jag tror jag har funnit de som kommer vara med mig livet ut. De som jag kan lita på fullt ut och vara mig själv. Vi finns där för varandra.

Kommentarer
Postat av: Emelie och Jolie

underbart fint skrivet min bästis!! All kärlek till dig, du är bäst!

2012-04-25 @ 21:38:51
Postat av: jenny

Skönt att ni har varandra mitt i allt detta!

Ibland känns som att det är ödet att träffa ngn mitt i allt elände, som kan fylla upp det med kärlek.



ha det bra!! :)

2012-04-27 @ 10:48:22
URL: http://missflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0