3 turer

eller 6 dagar kvar att jobba till semestern börjar! haha japps jäkla tjatt på semestern här :P Min ljuspunkt i livet just nu!
Inte alls länge ju...
Lön idag! Trevligt ;)
Jag satt igår o gjorde en idee lista till nya lgh, oj det blev en hel del haha nästan som o börja om från början igen... Men det är kul. Måste verkligen få iordning på Tindras rum, känns som om det har stannat upp lite o hon har fina grejjer men det känns opersonligt. Så vi måste piffa till där..
Sen för att inte snacka om vårt sov rum, men det tror jag får vänta ännu längre haha.
 
Gick en tur i stan med Nic igår, han fick köpt ett par byxor.. Snyggt snyggt, kan han ju börja kasta. Känns ibland som om han hamstrar. Vet inte hur många jeans han har i garderoben som är helt sönder. men ändå behåller han dem :P Han får väl soretera när vi ska flytta. För vår gardrob är ännu ett projekt som är kvar ;) Tok mycke kläder har vi.
 
Snart jobb, är så lycklig för jag slipper helgens banarbete.. fast vi får väl se vad dagen kan erbjuda för ventyr ;)
 
I helgen är det palmfestivalen i Trelleborg :) Så när jag kommer hem på lördag ska vi in dit o sen är vi rätt många som ska ut o äta på kvällen. Måste dock avsluta kvällen tidigt då jag börjar 6 på söndag :/
 
Ha en underbar helg ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0