Besök av en kock

Idag ska vi få besök av Niclas kompis o hans tjej.. Super trevligt. Dock är hnas vän kock vilket gör mig så nervös haha, vem vill bjuda på mat till en som kan det där.
Så niclas får stå för maten ;) haha jag har städat o gjort minm del, dock hjälpte han mig med det oxå. Men då kan jag ju göra salladen. japps fint sammarbete.
Dem ska ta med sig efterätt så det e jag ju lite spänd på att smaka, han e säkert bra på det med då ju.
Han är tydligen en riktigt bra kock oxå, så inte bara en låssas kock utan en riktigt :P
 
Imorron ska vi tralla hem till Emelie Robban Jolie. Tindra kommer hem till oss :D mysigt med alla. Spela spel o så.
 
Love it ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0