Kidnappning

Igår var jag bara hemma. Cati kände på sig att jag behövde komma ut lite så hon snubbla in här hemma med ett leende på läpparna. Och iväg for vi =)
En tur längskusten hela vägen till Ystad. Med lite stop på bl.a smygehuk och silla macka.
Sen försökte vi leta efter utemöbler till vår balkong ;)
 

 
Japps vi ska flytta. Snabba puckar här.
Jag har väl haft svårt o känna mig riktigt som hemma här, tagit tid o få in myskänsla i lgh. Men jobbigast har Nic tyckt det varit då han inte trivs med marklgh. Jag gillar det men förstår hans syn på det hela. Vi har i princip nerrullar hela dagarna och hela kvällarna. Vilket såklart är riktigt tråkigt.
Niclas har med jämna mellanrum gått in o kollat på hemsidan o för nån dag sen ringde han o sa, att VÅR lgh är nu ute. Snabbt ringde jag upp hyresvärden och vi fick redan på kvällen titta på den. Japps denna ska vi ha, det bara kändes direkt. Lite dyrare, aouch, men sen tillkommer detta, ett till rum så den är större, HAVSUTSIKT med stora fönster i vardagsrummet samt samma utsikt från balkongen, ett seperat kök som gör man slipper se det man kanske inte orkar plcka undan direkt, DISKMASKIN. Planering av lgh är allmänt bättre känns det som. Vi kommer trivas. Och en flytt kan ju inte bli lättare, hissen rakt upp :)
Det har gått så snabbt att vi har inte berättat för någon ännu men nu vet ni ;)
Så flytt bli 1 oktober, hjälp mottages gärna ;)
Så kan jag nästan lova  att vi ska ha inflyttningsmingel i den andra ist :P
 
Längtar massor och det ska bli så kul o visa er vårt nya hem sen ;)
 
Balkong tror jag vi ska inreda lite mer lounge aktigt för mysiga kvällar :D Dock ska möblerna ha lite högre rygg så om vi vill äta där ute så ska det funka bra ;) prefekt
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0