Kossan

Tycker ofta det är svårt på blogg.se att ibland läsa bloggar men även logga in. Kossan dyker upp då o då o berättar något är fel, prova senare.
Lite sådär störigt.
 
Fredags va jag o Nic på bio, Batman. Mysigt.
Lördes åkte jag till Limhamn för o hjälpa mamma o elin förberereda till festen.
 
 
Sånna här fina brickor lade jag o mammsen upp.
Vi blev många, Elin fick superfina presenter och var jättenöjd. Vi åt gott och drack gott.
Vid tolv lämnade jag festen och åkte hem.
 
Söndag kändes riktigt seg o jag tog god tid på mig att komma igång. Vi åkte ut till gislövs marknad. Åhh va mysigt. Bara vi två gick o strollade runt. Älskar o gå brevid niclas o när han håller om mig sådär med handen på ryggen. Jag känner mig så älskad då o blir helt varm inombords..
Sen åkte vi hem till svärföräldrarna o åt riktigt god mat, satt där hemma o latade oss.
Hem och hade söndagsmys i soffan. Frossa på hög nivå ;)
Såg även hungergames, som va bra men jag måste säga jag blev besviken. :( Hade nog för höga förväntningar.
 
Har nu även bytat telefon med Niclas. Jag hade ju en jättefin Nokia windows phone, bara det att där finns ju i princip inga appar alls, o de behöver jag :P
Så nu är jag med Iphone trotts jag alltid sagt jag inte vill ha en sån, vill jag fortfarande inte men just nu är den det bästa så jag kan hänga med.
 
Ska nmog dra in till stan o gå runt lite på valen i detta tradiga väder. Ska köpa mig ett nytt skal tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0