Ledig dag

Med Tindra! Hon tog en ordentlig sov morron o sov till 9.15. själv hade jag då varit vaken ett bra tag men låg kvar o mös i sängen ;)
Sen gick jag upp o började städa o vika tvätten, då vaknade hon o ja hjälpte mig massor. Hon har bland annat städat sin garderob med o vika alla kläder :)
Kul hon tycker det e så roligt o hjälpa till. Sen har vi pausat med lite frukost. Nu leker hon inne på rummet..
När man håller full rulle med en liten så går allt så snabbt o tiden känns lång, man blir likosm effektiv. hon är trots allt bara halv elva nu o vi har ju hela dagen kvar!
 
Ska bara städa till Peacho o sen dammsuga sen ska vi nog bege oss ut o ta en härlig promenad. Ser ut som om solen lyckas klämma fram.
 
 
Nu ska jag oxå äta frulle, magen kurrar o kallar på MAAAT ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0