Massor o göra

Har sagt till mig själv jag ska göra massor idag, hittils är två samtal klara. Blev dockl inte klokare.
Vi ska ju flytta ut ur lgh 1 okt senaste kl 12.00 ska vi vara ute o klara. Hmm samma gäller för de där uppe.
Hur gör vi då? Om man inte hgar något alla o spela på... Då blir det trubbel. Jag ska ringa till grannarna nåndag o höra lite hur dem hade tänkt göra. Förhoppningsvis flyttar dem ju ut tidigare. Annars får vi ju ställa våra möbler ute på gården.
 
Hade tänkt o ta en rejäll promenad, rensa tankar o förbränna några calorier ;)
 
Hade tänkt städa lite, behövs bara finputsas lite men ändå
 
Peacho behöver ny spån i buren
 
fast nu skriver Emilie om jag vill hitta på något, låter lockande så allt det jag  nyss skrivit kommer INTE bli av hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0