Mys

Igår fick jag massa mys med min lilla älskling och min lite större älskling (E o J)
Underbart, shit vad det händer grejjer nu, lilla damen blir stor så snabbt. Igår visade hon för sörsta gången hon blev lite blyg o mammig när jag kom, dock med ett leende på läpparna. Denna glada lilla skiten har i princip ett leende hela tiden ;)
Men det gick snabbt över då Emelie e så skön o bara ger över Jolie till mig o hon har inget val :P haha nädå hon bara log när hon kom till mig. Hjärtat smälter lite till för varje gång man träffar henne helt otroligt.
Vi hade en mysig dag, jag agerade lekkompis till den lilla och Mammis fick massor med bra saker uträttat, lite städ och plantering av blommor =) fantastiskt. Sen fick jag bannemej pannkakor efter det, yum. Måste va nån typ av mamma energi som kickar in. Gå upp tidgt vaknar mitt i natten leker o bär på liten sen kommer jag då städar man o umgås sen iväg o handla blommor o plantera dessa o sen på det göra pannkakor. Huh jag blir ju nästan trött bara av o tänka på det :P haha jag det måste vara någon mamma thing.
 
 
Hur kan man skapa något så perfekt? Auuw lilla goding.
 
Sen åkte jag o Niclas o gjorde ett storköp ;) Får ni se sen. Underbart känns det iallafall.. ihh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0