Mysig helg

Vilken fin helg vi har haft! Jag och min fine pojkvän.
I fredes åkte vi hem till våra vänner sus och chris - åt god grillad lax, OCH för att inte glömma så hade jag lagt manken till och faktiskt gjort en efterrätt från scratch :P hehe.. allt var super gott.
Sen spelade vi spel. Det var ett tag sen jag fick fram den här känslan av mitt dåliga humör med spel, tycker jag haft det under kontroll länge nu. Men vi skulle lära Nic nytt spel, canasta. Och ja d är ju ganska komplicerat haha men oj jag fick panik på hur långsamt det gick :P
Efter detta ville Niclas inte spela mer med mig, då blev jag bara mer sur ;P
(P.s. vi spelade spel redan dagen efter igen haha)
Men canasta är ett skit roligt spel, spelade det mycke i gymnastiet faktiskt hehe. Så vi får ta en canasta kväll snart igen.. haha pensionärs varning på detta egentligen haha...
jag har alltid älskat spel.
 
På lördag var det lite molningt men uppehåll och varmt ute. Rigde upp sus o chris o frågade om de var sugna på en liten utflykt. Jajamensann snart satt vi i vår fina bill o körde iväg mot ystad. strosade runt ett tag åt lunch och sen hoppasde vi in i bilen igen och körde mot bo ohlsson i tomelilla. Köpte inte så mycket men det var bara en snabb visit..
 
Åkte hem mot trelleborg lämna av dem andra och sen körde vi iväg mot Emelie och Robban för en myskväll.
Både emelie och jag var övertrötta och detta märktes i kvällens fnitter o torra skämt haha.. Garvar bara jag tänker på det. Emelie var snäppet "fullare av trötthet" än mig o låg några gånger på golvet o skratta :P haha
Spelade kort spel, mös med Guddottern, många skratt på härligaste fyllan med bästa baksmällan :P
 
Söndag morron var en sköna slappedag, upp o åt frulle, extra god med nybakade bullar från konditori. Iväg på jakt efter utemöbler, som vi nog får köpa nästa säsong ändå för allt var redan borta och utsållat. Trist men så är det.
Dock hittade vi ett på bo ohlsson, men det blir lite långt o köra bortdit igen o köpa, måste ha släp med mera för o får hem soffa bord m.m.
Vi fick köpt massor med små saker vi länge behövt.
Inga folk i affärerna - super väder på 27 grader så alla var på stranden. Niclas älskade dock detta. Han hatar gå i affärer annars.
Vi gick bara o mös och jag njuter lika mycke varje gång jag går vid niclas sida o han har sin arm om min midja. Jag kan inte förklara det känslan jag får inom mig. Men jag älskar den.
 
En helt fantastiskt underbar helg.
 
Detta är från pickniken som jag överaska med Niclas den 19/7 - 2011 Kvällen vi två officiellt blev ett par ;)
 
Man kan ju säga vi hade en riktigt fin kväll som jag aldrig kommer glömma ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0