Ont ont ont

När jag va lite fick jag tarmvred. Jag va så pass stor att jag minns små delar men inte allt dock.
Jag har sedan en tid tillbaka fått ordentligt ont i magen, vid mat.
Niclas får då massera magen och det går över, jätteskönt.
 
Men jag får så ont att jag mår illa o ja nästan gråter alltså. Går ihopa till fosterställning och kan inte röra mig.
Får lite minnen om att det är samma ont som jag hade då.
Fast när jag va mindre va det snäppet värre för det gick inte över.
 
Hade igår ont hela kvällen och sen även under natten så det gick aldrig riktigt över..
 
Ringde nu till 1177 för lite rådgivning. Hon tyckte det lät som magkatarr och början på magsår.
Jahapp dax o tagga ner igen...
Jag och stress går verkligen inte ihop just nu.
Men jag är väl medveten om alla olika faktorerna som spelar in. O lådan verkar bara fyllas på o inte lika snabbt plockas saker ur.
 
Så idag har dagen bestått av lugn o ro - varit ute på en prommis och lämnat in byxor för lagning. Nu ska jag ta en promenad in till centrum för o fixa lite andra saket så jag kan "tömma lådan" lite sen är det bara til o slappa i soffan som gäller.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0