Packa, Pausa

Så ser min dasg ut! haha ingen skriven lista har jag gjort :/ totalt oförberedd..
Blir väl att man har halvdana outfits lr nått :P haha
Hoppas jag inte glömmer nått viktigt bara!
 
Snart känns det som om packning är klar.
 
Nic har inte hittat short, så han får gå byxlös :P haha
går nog o lösa..
 
Äntligen är det vi två. Äntligen ska vi iväg :D
 
 
Hade en helt underbar dag med Tindra idag, bara vi två. Inget bråk o krångel alls, inte ens minsta gnäll.. Så sjukt najs dag.
 Tänk om alla kunde vara så :P
Började med att hon vi 7.40 kom in i vår säng, tyst tyst tyst, kröp ner på nic sida, låg där 20 sek sen smög hon upp.. Hörde hur hon meckade i köket, misstänkte hon gjorde kaffe, (nyss lärt sig detta)
Men sen kom hon aldrig o hämtade mig. Hon satte på barnprogram o tänkte väl låta mig sova! Älskade fina lilla liv. Hur glatt går man inte upp då liksom?? hihi
 
Sen satt vi o mös i soffan åt frulle gick ut o stan o fixade ärende inför semester, köpte solkräm m.m. Hämtade ut nya lincer.
Sen hem o städa lite slänga in sängkläderna i maskinen. Sen drog vi ut igen på skattjakt, följde en karta tindra ritat o hamnade på mcdonals ;) där blev det lunch. Sen traskade vi in till parken o lekte på lekplatsen, sen lämnades tindra hos sin mamma..
 
Nu har Peacho blivit lämnad hon niclas föräldrar som ska passa honom :) Bådas väskor känns snart klara.
Handla lite kinamat, sen ska vi försöka somna :/ haha hur ska nu det gå till då?
Blir nog kort sömn inatt... Chilla vid poolen imorron tror jag, startar lugnt liksom
Kolla vädert, greklandet ligger inne med 30 grader o strålande soooooool :D
 
See you later alligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0