Sista turen

Idag drar jag till stockholm för sista gången på en hela MÅNAD... ahh fy va göött.
Som vi ska njuta av vår ledighet.
 
Tvättade flera maskiner igår, så nu ska alla t-shirts shorts. m.m vara rena o klara för avfart.
 
Ahh min sista tur sen är det semester.... fy va skööönt.. O jag ska jobba med så sköna kollegor.
Imorron slutar jag inte förrens vid 22 tiden, men det gör inget för sen har jag ju SEMESTER haha
 
okej ska sluta nu :P
 
Elin sov ju över här, vi hade tjejmys i stora sängen o Niclas fick sova i Tindras säng. Tindra njöt till tusen o bossade runt med Elin. sov gott hela natten i mitten. Mysig sleepover. Skönt o ha syrran över på mys :D
Hon är så fantastisk min syster. Hon är så stor nu. haha.. Men jag litar på henne. Min syster är så smart o stark. Hon vet vad hon ska göra o hon vet vart hon ska komma om det är något (till mig ;) )
Hon är så vacker dessutom, shises vilken snygging. haha hon kommer inte ha det lätt i egypten kan jag ju säga :D
Åhh by the way så mycigt det ska bli, HELA familjen på resa igen.,. Det var ju inte igår...
Längtar massor tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0